18 Haziran 2015 Perşembe

Uzak Doğu'ya uçmadan önce

Tatillerin, seyahatlerin, özel günlerin arifesini severim. Keyifli ve bir  o kadar da heyecanlı bir beklentidir benim için. Son birkaç haftadır da bu heyecanın ve merakın en üst seviyesinde yaşıyorum. İçimde tam bir kırmızı alarm modundayım. Evet içimde, yansıtmıyorum dışarı. Neden bilmiyorum? Bu başka bir yazı konusu olabilir bu arada, notumu alayım ;)

Bavulum hazır gibi... Son dakikacı olduğumdan ve son ana kadar alabileceklerim değişebildiğinden fermuarını çekmem kapıdan çıkacağım saate denk gelecek, biliyorum.

Uzun bir uçuş beni bekliyor.

Uçaktan iner inmez Osaka'dan Kyoto'ya geçeceğim. Bu özel şehrin sokaklarında kaybolmaya hazırım. Boynumda makine elimde not defterim neler göreceğim, neler tadacağım paylaşacağım.

Şimdi son hazırlıklarımı yapmam için ayrılıyorum, see you :)


Hiç yorum yok: