3 Şubat 2017 Cuma

Gözalıcı, gösterişli ve çok özel





Rolls-Royce'un 'kişiye özel' çalışmasında son nokta desem hiç de abartmamış olurum. Lüks otomobil markası, bu üretimi ile lüksü birkaç basamak daha yukarıya taşıyor. 

İpeğin tarihte krallara layık ve imparatorlara özgü gücü yansıtan bir sembol olarak rol oynaması göz önüne alınarak, Rolls-Royce Motor Cars Bespoke tasarım ekibi kişiye özel lüks otomobil üretiminin Rolls-Royce demek olduğunu doğrulayan tek seferlik göz kamaştıran bir otomobil yarattı.

Modern konforun gerçekliğini yansıtırken Serenity, kusursuz dokumalarıyla gösterişli lüks otomobil iç dünyasını baştan yaratacak. Bu özgün tasarım sadece Rolls-Royce Motor Cars’ın sunabileceği sanatçılık, yaratıcılık ve ayrıntıcılığın bir kanıtı.
Markanın Bespoke tasarım ekibi bu otomobili üretirken krallara ve kraliçelere, imparatorlara ve imparatoriçelere yaraşan Rolls-Royce otomobillerinin gösterişli iç tasarımlarından ilham alırken aynı zamanda Avrupa mobilyasının çağdaş yorumlarıyla Japon Kraliyet Kimono tasarımlarını yenilikçi, modern ve huzur verici bir şekilde Rolls-Royce iç tasarımına uygulamak adına birleştiriyor.


2 Şubat 2017 Perşembe

Longchamp, bahar ve yaz için Alexa Chung'la buluştu

Zarafeti ve kombinleri ile bir bütün olan Alexa Chung, stil ikonu sıfatını başından sonuna hak ediyor. Moda dünyasında modellik ve Vogue editörlüğü yapan aynı zamanda pek çok moda otoritesinden de övgü alan Chung, bir kez daha Parizyen marka Longchamp'ın marka yüzü oldu.

İlkbahar ve yaz koleksiyonunun sergilendiği dijital reklam kampanyasındaki filmler -J’aime Paris and La Parisienne- gazeteci ve moda belgeselcisi Loïc Prigent tarafından çekildi. Alexa Chung, kendine has tarzıyla Paris sokaklarını arşınlarken Longchamp’ın sezonun yeni çanta ve kıyafetleri ile gözalıcı bir stil şovu sergiliyor. ChungParizyen kadının bir ikon olduğunu; hoş olduğunu ama mükemmel olmadığını ve kesinlikle gerçek olduğunu anlatmaya çalışıyor.